DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

www.zdravadomacnost.eu

ÚVOD  >>  MISSIVA, Projekt srdce

MISSIVA, Projekt srdce

Missiva je česká firma, s jejímiž majiteli jsme se osobně seznámili na podzim roku 2013. Jsou to manželé Špeldovi ze Rtyně nad Bílinou u Ústí nad Labem, kteří se rozhodli něco udělat pro zdraví své i ostatních lidí a přírody kolem nás. V roce 1996 založili rodinnou firmu Missiva a začali vyvíjet a vyrábět na základě přírodních receptur ekologicky šetrné přípravky na praní, na úklid, bylinnou kosmetiku a potravinové doplňky. Spolupráci jim nabídl vědec prof. Milan Bareš, který pro ně tyto receptury vyvinul. Později začali také spolupracovat s českým lékařem a specialistou na civilizační choroby MUDr. Karlem Erbenem a ruským profesorem medicíny MUDr. Sergejem Jakovlevičem Sokolovem Dr.Sc.
Díky svému úsilí, vytrvalosti a těmto skvělým lidem se vypracovali od jediného výrobku na mytí nádobí až po sortiment několika desítek produktů, a od výroby v malé místnosti až k postavení moderní výrobní haly ve Rtyni.

Firma Missiva se řídí heslem: 
"Naši planetu jsme nezdědili po svých předcích, ale půjčili jsme si ji od svých dětí !"

Vznikl zde krásný Projekt srdce, který je neustále obohacován zkušenostmi nových členů klubu spotřebitelů. Club 21.století je neustále rostoucí skupina lidí, kteří si uvědomují svoji zodpovědnost za svůj postoj k ekologii, ekonomice a za své každodenní jednání.

V médiích denně vidíme jen násilí a beznaděj, stále je v nás podporován strach o budoucnost. A když to stále sledujeme, tak to také žijeme. Kvalitu našeho života můžeme změnit jen směřováním naší pozornosti - NE na boj proti tomu, co nechci, ale na lásku a péči o to, co chci !!! Jen to co chci, co můžu já sám změnit a udělat, má smysl pro každého z nás. Jen to nás učiní šťastnými a spokojenými.

Láska, radost a mír nás s druhými spojuje - nenávist, strach a násilí nás od sebe odděluje !

 "Má planeta v mých rukou, v mém srdci"

 
Majitelé firmy Missiva se rozhodli, že budou se svými výrobky seznamovat další lidi právě formou osobního doporučování spokojených spotřebitelů, což vyjde podstatně levněji, než klasický obchod, který známe.

Když je člověk s něčím spokojen, tak je zcela přirozené, že se o svoji dobrou zkušenost podělí. Je to daleko účinnější a důvěryhodnější, než placená reklama v médiích, kde ten, kdo o výrobku mluví, o něm kolikrát neví vůbec nic. Ani v obchodě se člověk málokdy setká s tím, že mu prodavač podá informace o tom, jak výrobek použít, jak působí, na co vše je dobrý. A že by vám odsypali třeba prášek na praní zdarma na vyzkoušení, to také není běžné.

V klasickém obchodě musíte zaplatit spoustu lidí, kteří na výrobek po cestě od výrobce ke spotřebiteli třeba jen sáhnou nebo někam přerovnají. Nikdy ho třeba ani nepoužijí, ale zaplatit je musíte. Takže je tu nejen výrobce a spotřebitel, ale i velkosklady, doprava, obchodní řetězce, energie v těchto obchodech, regálné a nejdražší pak ze všeho reklama. Myslíte si, že potřebujete reklamu na to, abyste si umyli nádobí nebo vyprali?

Jednodušší a daleko levnější způsob je právě cesta od výrobce přímo ke spotřebiteli a využití toho, že informace si předají lidi mezi sebou sami. A tak odpadají tyto drahé mezičlánky. Výrobky pak mohou obsahovat daleko kvalitnější vstupní suroviny a být přitom levné.

Firma Missiva předává myšlenku, jak změnit přístup k přírodě a k nám samotným. Máme ve svých rukou směr dalšího vývoje, máme možnost rozhodnout, co bude dál. Jaká bude příroda, jaké bude zdraví dalších generací.
V srdci každého z nás je jedna silná touha - mít zdravé a šťastné děti. V srdcích našich dětí je stejně silná touha. Produkty Clubu 21 naplňují myšlenky, které tkají vizi krásného světa, zdraví lidí a živé přírody. Proto nás baví práce s Clubem 21.

Naplňováním Projektu srdce můžeme mezi lidi šířit nejen tyto skvělé výrobky, ale i úctu a lásku k sobě samému, k lidem kolem nás, k přírodě a všemu živému. Poznávat nové skvělé lidi, které bychom za normálních okolností nikdy nepoznali a ze kterých se postupně stávají přátelé. Kolikrát už jsme se přesvědčili, že Projekt srdce není jen o výrobcích, ale i o lidech, o přátelství a pomoci.

aktualizováno: 29.12.2023 15:06:08